فاطمہ زہرہ امن کی سوانح حیات
نسب شریف:
لڑکی کے وفادار کے العالمین کے خاتون (P) ماں خدیجہ لڑکی Khuwailid ماں کی قیادت اللہ کے رسول (ر)، اللہ (ر) اور Ahbehn اس کی سب سے کم عمر بیٹیوں کے رسول، اور اللہ کے رسول (ر) کا بیج کاٹ صرف فاطمہ (ع) (ر) نے اسے کامیاب نہیں ہے اس کے بیٹوں کے، دوسروں کے درمیان.
جائے پیدائش:
میں جمعہ کے روز مکہ مکرمہ میں (P) پیدا کیا گیا تھا، کے بیسویں آخرت دو سال کے بعد المبعث فرمائے.
كنيتها surnamed:
تكنى (P)، یا Balzhra اور Balbtol nicknamed صلی اللہ علیہ وسلم (ر)، اس کی کفالت کی شدت پر اس کے والد.
اس کے:
عائشہ Amoumnin ام، انہوں نے کہا: ناول میں میرے والد داؤد سے، میں نے کسی کو زیادہ سے زیادہ الفاظ کی طرح تھا کبھی نہیں دیکھا، اور فقبلها یہ ہے میں داخل ہوئے تو نئے هديا فاطمہ اللہ (ر) کے رسول تھا، اور انہوں نے کئے گئے تھے کے طور پر یہ ان ہے کا خیر مقدم کیا، میں داخل ہوئے تو یہ ہے تھا وہ اس میں داخل ہوئے تو ان کی کونسل میں اس کا ہاتھ فقبلها اور Ocilha لیا میں کونسل میں اس کے ہاتھ Vqublth اور أجلسته لیا گیا تھا.
Zhdha:
احمد بن حنبل اللہ کی Thawbaan صاحب رسول (ر) سے نے اپنی مسند میں نے کہا: وہ سفر کیا تو اللہ کے رسول (ر) نے اپنے آدمی دروازے پر علیحدہ اسکین کی ضرورت ہے، جس میں اگر آپ حملہ آوروں Vattaha سے متعارف فاطمہ،، دی تو اس میں داخل کرنے کے لئے اس کی بیوی فاطمہ اور پہلے سے آئے آخری تھی نام سے جانا جاتا کپڑے، حسن اور حسین دل، چاندی کا کوئی دو کمگن دیکھا، وہ اس میں داخل نہیں کیا تھا واپس آئے، فظنت اس نے دیکھا اس کے لئے، دو لڑکوں، Vqtathma کے دلوں سے چھین Vhtkt جیکٹیں،، ان کے درمیان Vksmth لڑکوں، رویا، وہ اللہ کے رسول (ر) کے پاس گیا، وہ رو رہی ہو، ہر ایک نے اسے لیا اور کہا: اے Thawbaan آدمی کے بیٹے کے لیے اس کے ساتھ جانا، اور فاطمہ آزادانہ طور پر جانوروں کی عمر ہے جو اعصاب کے ہار، اور ہاتھی دانت کے دو کمگن خریدیں، میرے گھر سے ان لوگوں کو، میں نے دنیا کی زندگی میں ان کے ڈاکٹروں کھانے کو پسند نہیں کرتے.
اخلاص:
جذب بانڈ میں عائشہ کے لئے میں فاطمہ کے سر صرف (ر) سے پیدا کیا جائے، اور ابو Naim زیور بانڈ عائشہ میں روایت کیا ہے کسی کو یقین کبھی نہیں دیکھا: میں نے کسی کو فاطمہ اس کا باپ ہے یقین کبھی نہیں دیکھا.
Manaqubha اور فضائل:
ان میں سے، نبی (ر) کے الفاظ: یہ اپنی صحیح، بانڈ میں روایت چند میرے یا Hjnh مجھے، بخاری میں ہے: اللہ (ص) کے رسول نے کہا ہے کہ: (اس سے مجھے غصہ دلایا غصہ دلایا مجھے فاطمہ چند).
خواتین صلی اللہ علیہ وسلم (ر) نے کہا کہ خصوصیات دیواروں سوراخ بن کے لئے بانڈ میں recounted: میرے فاطمہ چند مجھے غصہ غصہ دلایا، اور اپنی صحیح میں امام مسلم نے روایت بیان کی، لیکن فاطمہ چند میرے چوٹ لگی ہے کیا نقصان.
مسلم نے ناول میں: (فاطمہ چند میرے چوٹ لگی ہے کیا نقصان اور Erena کیا رابها): چند لیکن میری بیٹی مجھ سے سوراخ بن سے درست دیواروں چوٹ کی وجہ سے، میں کہتی ہیں کہ پوڈیم پر اللہ (ر) کے رسول نے سنا ہے، کیا رابها Erena اور مجھے نقصان کو چوٹ پہنچائی.
صلی اللہ علیہ وسلم کی محبت (ر) کی شدت:
ابو alopecia Khushani سے رای کی حکمران Mustadrak سند: اللہ (ر) کے رسول وہ جنگ یا سفر سے واپس پلٹ آئے تو مسجد میں آئے اور اس کے بعد رسول اللہ (ص) تھا کہ فاطمہ (ع) پردا، اور پھر ابن عمر سے اپنی بیویوں، اور اس کی سند میں آتا ہے دو رکعت نماز ادا کی تو سفر، سفر فاطمہ کے پہلے عہد لوگ تو فاطمہ کا ایک اور عہد لوگ تھا، اور.
علی نے اسے اور مجھے تم سے پیار فاطمہ دو Amadtdjaan Aina کے درمیان بیٹھ کر کیا نبی (ر) سے کہا کہ عائشہ،، کے لئے کردار میں اور کئی بنیادوں میں سے روایت ہے ایک ماہ پہلے Ahob، یا ہے؟ انہوں نے کہا کہ: (مجھ سے محبوب اور علی آپ کو سب سے پیارا ہے).
عائشہ کوئی بھی لوگوں کو اللہ (ر) کے رسول پر پیارا تھا پوچھا؟ اس نے کہا: فاطمہ، یہ مرد ہے؟ اس نے کہا: اس کے شوہر، اس کے اہم بنیاد پر اس Soama سکھایا کیا تھا.
اور اللہ سورہ جماعتوں میں کہتے ہیں: (لیکن خدا تم سے نفرت گھر جاؤ اور صفائی پاک کرنے کے لئے چاہتا ہے) Waahidi نیچے ابو سعید سے سند وجوہات کی بناء پر انہوں نے کہا کہ فرمایا: میں نے پانچ میں مل گیا ہے، رسول اللہ (ص) اور علی، فاطمہ، حسن اور حسین (ع )
چوٹ کی وجہ سے میں ام سلمہ نے کہا: یہ میرے خاندان، امام ترمذی نے روایت کیا اور Mustadrak حکمران ہیں اور ان کا کہنا ہے کہ: انہوں نے کہا کہ فاطمہ اور علی، حسن اور حسین (ع) نے کہا کہ اللہ (ر) رسول بھیجا، میرے گھر میں گر گیا لیکن خدا تم سے نفرت گھر جاؤ اور صفائی پاک کرنے کے لئے چاہتا ہے، انہوں نے کہا کہ یہ سچ ہے مسلم کی شرط.
علی (ع) کے ساتھ شادی شدہ:
ابو عبد اللہ (ع) سے روایت بیان افسوس، کا پتہ لگانے میں، انہوں نے کہا: اگر نہیں تعالی خدا کی زمین کے چہرے پر اس کے نااہل کیا تھا وفادار (P)، پیدا کیا، انہوں نے کہا کہ: نبی (ر) سے جنت کی روایت مصنف: اگر نہیں علی (ع) نااہل فاطمہ (ع) نے نہیں کیا.
عدلیہ کے لئے انتظار کر رہا ہے، وہ عمر کے اس کا ذکر کیا، اس نے کہا: صلی اللہ علیہ وسلم پر ابو بکر تقاریر فاطمہ (ر)، نبی (ر) نے کہا ہے کہ کلاس کے حصہ ہشتم بڑی سند میں محمد بن سعد شروع Waaqidi روایت وردک، تو وہ ابو بکر عمر سے کہا : وہ ابوبکر سے کیا کہا، جیسے اس سے کہا، نبی (ر)، Fajdobaa پر فاطمہ کی تبلیغ: عدلیہ کا انتظار کرو، ابو بکر نے اس سے کہا کو بتایا کہ: آپ کی رائے ہے، اور Buraydah سے سند انہوں نے علی کے حامیوں کے ایک گروپ کو بتایا کہ: کیا آپ فاطمہ ہے، اللہ کے رسول (ص آئے ) نے اس کو مبارک باد دی اور کہا: کیا ابن ابی طالب کی ضرورت ہے؟ ، فاطمہ، اللہ (ر) کے رسول کی بیٹی نے کہا کہ: انہوں نے کہا کہ خوش اور میں خوش آمدید، جس کا ان سے ایک، الرهط وہ اس کے لئے انتظار کر رہے ہیں ان پر باہر گیا تھا، اور وہ آپ کے پیچھے کیا ہے؟ انہوں نے کہا: میں کیا پتہ ہے اس نے مجھ سے کہا ہے کہ: خوش اور استقبال، انہوں نے کہا، کافی اللہ، ایک، رسول کے والدین دیا اور استقبال دیا، اور پھر رسول اللہ (ص) فاطمہ سے کہا: اسلام میں ان کے رشتہ داروں اور فضائل نام سے جانا جاتا تھا جو علی بن ابی طالب،، اور میں نے رب سے پوچھا تخلیق کی اچھی يزوجك اور اس سے محبت، آپ کے حکم کے کچھ کا ذکر کیا ہے، تم کیا دیکھتے ہو؟ Vsktaat، وہ باہر چلا گیا، وہ کہتے ہیں: اللہ اکبر، خاموشی کی منظوری.
اپریٹس جب اس کی شادی:
آلات (P) اس کا ذکر کیا ہے: قمیضیں سات درہم اور چار درہم اور آلیشان سیاہ Khyeerah، بستر مزمل ٹیپ، اور کینوس مصر کے Frachan، ایک فائبر بھرنے اور بھیڑ کی اون کے علاوہ کسی اور فلر، اور آدم طائف کے چار سہولیات کے ساتھ مفلر انترنگتا پتلی، Azkhr بھرے اون، Tatami آہ، اور ہاتھ کے لئے ایک چکی کا پتھر، اور تانبے کے مخضب، ایک گلدستے دودھ لوشن پانی کے لئے کپڑے، آدم کی ساگا، اور Qab دھونا، اور sanitized مزفته، اور ایک جار سبز، Kizan چینی مٹی کی چیزیں، اور آدم کی Nta، اور پراور Qtoanah اور پانی کے قریب، اور وہ رسول کے سامنے پیش کیا جب خدا (زبانیں): Iklbh ہاتھ بنانے کے لئے اور کہتے ہیں: خدا نے ان برتنوں جیل لوک مٹی کے برتنوں کے لئے برکت: خدا کے گھر کے لوگوں کا بھلا کرے، ناول میں، یہ اس کے ہاتھ رویا اور پھر آسمان میں اس کا سر اٹھایا اور کہا کہ ڈال دیا ہے.
کے بارے میں Fadak:
ڈکشنری ممالک، Fadak stirring اور کافی وغیرہ، ان کے اور شہر کے درمیان گاؤں میں دو دن اور تین، جہاں چمک آنکھوں اور بہت sift، سات سال Salha میں اس کے رسول (ر) کے لیے Afaha خدا. بتایا گیا
امام بخاری مومنوں کے پانچ، عائشہ، ماں، کے نفاذ کے دروازے پر میں نے اپنی صحیح میں فاطمہ (ع) اللہ (ر) کے رسول کی بیٹی اللہ کے رسول (ر)، چھوڑ، اس وراثت کو تقسیم کرنے، اللہ (ر) کے رسول کی وفات کے بعد، ابو بکر سے پوچھا کہ جو اللہ (ر) کے رسول نے کہا ہے کہ: اس سے کہا اللہ فضل وکرم ہے کہ وہ مر گیا، یہاں تک کہ میں نے شمالی اب بھی Mhajrth، اللہ (ر) ابو بکر کے Vahjrt علیہ وسلم کے اس صدقہ، Vgillt فاطمہ کی بیٹی نہیں تھی نہیں دیتی، اور وہ چھ ماہ کے لئے اللہ (ر) کے رسول کے بعد رہتے تھے، انہوں نے کہا کہ اور فاطمہ خیبر اور Fadak اور شہر میں صدقہ کی اللہ کے رسول (ر) چھوڑ کر ابو بکر بانٹیں سے پوچھا، لیکن انہوں نے اس سے انکار کر دیا گیا تھا.
وہ اس کا شوہر رات مر گیا، اور ابو بکر کی طرف سے اختیار نہیں ہے اور انہیں مجزوب دفن جب میں،، کہ Vahjrth میں فاطمہ ابو بکر مل گیا وہ مر گیا جب تک اس سے بات نہیں کی تھی: اپنی صحیح میں، یہ بھی کہا کہ اس طرح خیبر حملے میں Maghazi کی کتاب میں امام بخاری.
اور ابن سے سند تہوں میں سعد عروہ بن زبیر، صلی اللہ علیہ وسلم (ر) کی ہے کہ عائشہ بیوی اللہ کے فاطمہ لڑکی رسول اللہ عطا کیا ہے جس میں اللہ کا رسول (ر) کو چھوڑ کر، اس کی وراثت تقسیم کرنے کے لئے، اللہ (ر) کے رسول کی وفات کے بعد ابو بکر نے پوچھا کہ اس نے اس سے کہا اس کے مطابق، ابو بکر نے اس سے کہا: اللہ (ر) کے رسول کوئی شمالی اسے صدقہ، Vgillt فاطمہ نے کہا ہے کہ دو اور اللہ (ر) چھ ماہ کے رسول کی وفات کے بعد رہتے تھے.
اللہ کے رسول کے دروازے الفاظ میں بخاری حدیث نمبر (ر) ہم عائشہ کے لئے آتشک Erwa کے لیے Muammar سے سند صدقہ، چھوڑ دیا کیا شمالی نہیں کرتا، فاطمہ اور عباس، اللہ (ر) کے رسول کی ابوبکر Iltmsan Mirathma کے پاس آیا اور پھر Fadak کی زمین اور خیبر کے اپنے حصہ کی درخواست کر رہے ہیں انہوں نے ان سے کہا: میں جیکب بین سے احمد نے روایت بیان کی، پھر اللہ (ر) کے رسول ہم نے ایک صدقہ چھوڑا کیا شمالی، نہیں کا کہنا ہے کہ سنا ہے، لیکن اس رقم کے محمد کے خاندان کھاتا ہے وہ مر گئی، جب تک انہوں نے کہا کہ Vahjrth فاطمہ ان سے بات نہیں کی تھی، اور تو Muammar کے لئے امام احمد عبدالرزاق نے روایت اللہ (ر) کے رسول ہم صدقہ Vgillt فاطمہ کوئی شمالی کیا کہا: ابراہیم نے اپنے باپ سے عائشہ کے لئے آتشک Erwa کے لئے صالح بن کسان سے، فاطمہ کیا اللہ کے فضل وکرم ہے اس سے کہا چھوڑ کر، اللہ (ر) وراثت کے رسول کی وفات کے بعد ابو بکر نے پوچھا اور ابو بکر نے ترک کر دیا کہ وہ مر گیا، یہاں تک کہ اب بھی Mhajrth نہیں کیا، فاطمہ کو مکمل طور پر جدید نے کہا کہ چھ ماہ کے لئے اللہ (ر) کے رسول کی وفات کے بعد رہتے تھے، تو امام احمد نے اپنی تاریخ میں بہت سے ابن سے روایت ہے.
Fadak کے حوالے سے اس کی سگائ:
فاطمہ Vdka کو روکنے کے لئے ابو بکر جمع کرتے ہیں اور اس تک پہنچ کرنے کے لئے، کلیہ خمارها، اس کے سر پر اور Bjelbabha اور Hvdtha اور عورتوں لوک کی وگ میں موڑ شامل اللہ (ر) کچھ چال رسول کے لئے واک اختلاف، وہ solvency کے بغیر Ffinett، تارکین وطن اور حامیوں اور دوسروں کی بھیڑ صلی اللہ علیہ وسلم آئے وہ پکڑے جب میں خدا کی تعریف کی بات اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم ان کے اور نماز کی تعریف کھول دیا، پھر بیٹھ گیا، اس کے والد (ر)، لوک رونے لگا، اس نے اپنے الفاظ میں واپس آئے، انہوں نے کہا: ((الحمد پین ہاں Aptdoha کے،، حوصلہ افزائی کی کیا کے لئے شکریہ کے ساتھ، خدا دنی پر پاؤں سمیت تعریف ہو ، اور أسداها، اور Tamam ہاں Allagha، مردم شماری کے نمبر کے لئے G، اور عذاب سے چلی، اور خیال Ibdha کے فرق سے دور، ایجنٹوں Spog اور اس کے رابطوں Astzadtha کا شکریہ delegating، اور مخلوق Badzalha پر Asthmed، کوئی معبود نہیں مگر اللہ کا کوئی شریک نہیں کے ساتھ اکیلی ہے کہ وہاں بالندب گنا کرنے کے لئے کپڑے، اور میں گواہی دیتا ہوں، پاس ورڈ مخلص دلوں Mousolha کے اندر اندر، تشکیل، اور کوئی ضرورت نہیں کے ساتھ، اس کی صلاحیت، اور ٹوپیاں اپنی مرضی کیا جا رہا ہے، احتذاء مثالیں Amtthelha بغیر Anar سوچ Macolha، نظروں سے جانا دیکھ، اور زبان سے بیان کیا، اور برم كيفيته، ایجاد باتیں، نہیں قبول کر لیا گیا ہے کہ کچھ اور تنشاها بنانا ساخت اسے اور کوئی تصاویر میں دلچسپی، لیکن اس کی حکمت کے لئے کی توثیق ہے، اور اطاعت کو مطلع، اور صلاحیت کا مظاہرہ کرنے کے، تعبدا Brith، Aazaza پر اس کا فون کرنے کے لئے.
اس کے بعد کے طور پر مخلوق غیب،، ان کی اطاعت کے لئے ایک اجر ہے، اور گناہ کی سزا کی ترقی بنانے نقمته کے لئے بندوں پر اضافہ ہوا حاصل، اور کمیٹی ان Haashh، اور میں وہ اسے بھیجا سے پہلے میرے والد محمد (ر) بندے اور رسول منتخب کیا اور Antgbh گواہی دیتا ہوں کہ، اور وہ اجتباه سے پہلے کہا جاتا ہے، اور Aptosh سے پہلے اصطفاه چھپا ہو ا،، ویبسٹر Alohoel محفوظ، اور nothingness مل، چیزوں کے خدا کی تقدیر سے نوٹ، اور عمر کے واقعات کو مطلع، اور سائٹس، سستی کمانڈ کی Aptosh خدا امام، اور اپنے اقتدار خرچ کرتے ہیں، اور مقدار پر اثر دے حتمه کرنے کے عزم کو دیکھنے کے لئے کے آخر تک، وہ آگ پر مذاہب میں متحدہ اختلاف، Ekva دیکھا Othanha پر عابدہ،، شکریہ ادا، Vonar اللہ ابو محمد ناانصافی کے ساتھ خدا سے انکار دلوں Bhmha انکشاف کرنا اور ظاہر ہے تمام آنکھوں Gmmha، اور رہنمائی کے ساتھ لوگوں میں ہے، اور لالچ سے بچا لیا، اور العماية کی نظر، اور یہ سچ ہے کہ قرض کے لئے ان کی رہنمائی کی، اور صحیح راستے پر ان کو مدعو کیا ، پھر اس پر پکڑ شفقت اور انتخاب، خواہش اور ترجیح، Vmamed (ر) مٹھی میں تھکاوٹ اس گھر کے لئے فرشتوں صالح حوصلہ افزائی کی ہے اور Radwan رب غفار، اور ہمسایہ بادشاہ جبار، (اللہ نے ہمارے باپ رحمتیں نازل فرمائے) Nabih، اور وشد اور وضاحتی، اور سے کرنے کے لئے سیکرٹری پکڑنے سب مخلوقات اور امن کے لئے منظوری دے دی) خدا کی رحمت اور برکتیں) صلی اللہ علیہ وسلم.
اس کے بعد کونسل کے لوگوں کو تبدیل کر دیا انہوں نے کہا کہ: ((آپ خدا یادگار اوامر اور نواہی کی عبادت، اور مہم مذہب اور وحی، اور اپنے آپ پر خدا کے ٹرسٹیز اور Bulgaah انیجاتیوں کے لیے آپ کو لیڈر حق اور آپ کی طرف سے سومپا، اور Astkhalafha آپ کو خدا بولنے کی کتاب، مخلص قرآن اور روشنی چمک کے باقی. ، اور أشياعه کی طرف سے بہت خوش photophobia نامور، آگاہ Besaúrh، Menkhfah Sraúrh، متجلية مظاہر،، Radwan پیروکاروں کے کمانڈر، فنکاروں سماعت سے بچنے کے لئے، یہ خدا مدینہ، اور Azaúmh نامعلوم، اور خواتین رشتہ دار Mahdhirh، اور Binath کمیونٹی، اور Brahinh مناسب، اور فضائل کمشنر کے دلائل، اور باصلاحیت لائسنس کو کمزور ، اور اس کے قوانین کو لکھا، اور ایمان شرک سے آپ کی صفائی، اور نماز تنزيها آپ کو تکبر کے بارے میں، روزگار کے ایک ہی، اور ترقی، اور اخلاص کے روزے کی تصدیق کی زکوة تعریف، اور مذہب کی حج Chieda، اور دلوں کا انصاف کو آرڈینیشن، اور مذہب کی ہماری اطاعت نظام، اور بینڈ کے مقابلے میں زیادہ محفوظ Amamtna، اور جہاد کو اسلام سے منسوب، خدا کے لئے شروع کر رہے ہیں ، اور کفر اور نفاق کے لوگوں کے، اور Astija ادا کرنے کے لئے صبر امداد، اور عوامی، عزت واحترام ایک کے والدین اور عدم اطمینان، لنک wombs Mensah عمر، اور عذاب خون کے تحفظ کے نائب دلچسپی کی فضیلت اور روک تھام کے فروغ، اور نذر تعريضا استغفار، اور توفية وزن اور ایک خاموش کے اقدامات تبدیلی، اور پینے پر ممانعت کو پورا کرنے کی ذلت نفرت کے لئے شراب تنزيها، اور عفت و عصمت کے مثبت ڈکیتی چھوڑ کر، اور اللہ نے اسے Balraboubih پر شرک کے وفادار حرام کیا ہے، ڈرو اللہ حق تقاته مر جائیں، لیکن اگر آپ مسلمان ہیں کے طور پر، اور میں نے صرف)) اللہ سائنسدانوں کا خوف کا حکم اور اس سے منع کیا کے طور پر خدا کی اطاعت نہیں.، لعنت کے لئے ایک پردہ tossing سے بچنے کے
پھر وہ (P) نے کہا: ((اے لوگوں میں فاطمہ اور ابو محمد (ر)، وعدوں کا کہنا ہے کہ اور میں Glta، میں شططا کیا نہ کرو کا کہنا ہے کہ کیا کہہ نہیں شروع کر رہا ہوں کہ پتہ ہے، مجھے عزیز نے اسے اپنے میں سے رسول آیا ہوں کیا عنتم محتاط تم ایمان رؤف رحیم، وصف اور تعرفوه اپنے آدمیوں کے بغیر بیویوں اور ایک بھائی کزن کے بغیر میرے والد کو تلاش کریں، لیکن ہاں اس کے پاس comforter، بتوں کو توڑنے، دانش اور خوبصورت تبلیغ کے ساتھ اپنے رب کے لئے بلا Pkzationm لینے کے رن وے مشرکوں hitter Tejehm پر tilted پیغام Sadea Balnmarh، لانے ہوں گے، ينكت اہم بھی، یہاں تک کہ تعدد اور howl گزرنے کو ہرا دیا Tafry سبھا کے لئے رات، اور خالصتا کے لئے صحیح کے نتیجے میں، اور مذہب کی رہنما کے تلفظ، اور خرست شقاشق راکشسوں، اور اھاڑ sequestrum نفاق، اور سفید Alkhmas کے ایک گروپ میں اس معاہدے پر کفر اور اختلاف، Vhtm لفظ مخلص، تحلیل، اور تم آگ کے ایک گڑھے کے دہانے پر Mzqh مونچھیں اور لالچی Nhzh، اور Qubsh تھے آپ کے ارد گرد Ataktafkm لوگوں، ان کے مرد، اور عربوں کے پگھلنے کا شکار، اور اس کے بعد ہے، Alltia بعد فأنقذكم بھگوان بھلا کرے تعالی ابو محمد، کی وجہ سے اہل کتاب کی، جب بھی روشن کہ Ajlan، اور foothold پاؤں، مشروبات، سڑکوں، Tguetaton میثاق جمہوریت، مطیع خاسئين، ڈر جنگ کے لئے ایک آگ خدا بجھا، یا راکشسوں یا مشرکوں میں سے Vgrt فاغرة، کی اسٹار صدی ينكفئ بھی مقرر پاؤں Smakhha Bokhms آمدید، Hoadtha میں اپنے بھائی کو پھینک دیا، اور ایک ہی خدا میں دی گئی تلوار، Mikdoda smothered، قریبی اللہ (ر) کے رسول پر خدا کی کمانڈ میں ایک ماسٹر میں مستعد والدین مککیبازی، اور آپ کی لڑائی سے بھاگنے جب زندہ اور Adon کی Bhinah میں خدا Mhmra Nataha، Kadha عما، اور آپ، Vakeon محفوظ، Ttrbeson ہمیں سرکٹس، Ttokovn-خبریں، Tnkson،.
خدا نے اپنے نبی (ر) ہاؤس نبیوں اور پناہ گاہ Osfiaúh، حسيكه منافقت، مذہب کے چھوٹے لباس، اور تلفظ آپ میں شائع کرنے کے لئے انتخاب کیا ہے جب کاظم الغاوين اور اکری Alokulain، اور فضلات کے Vnic المبطلين، Arsatkm میں خطرہ، responders فون کرنے Morzh فون تم میں سے شیطان کا سر، Volvakm آگاہ کیا، اور حیرت کی شاندار کارکردگی مبصرین، پھر Astnhikm Fujdkm Khvava، اور Ahmchkm Volvakm Gdaba، Vosmtm Ablkm ہے، اور Ordtm جہنم کے ارد گرد کافروں اگرچہ گر بغاوت میں Cherbkm، حال ہی میں، کلیم وشال اس عہد، اور شفا زخم، اور بغاوت کے دفن، Aptdara، زعمتم، خوف رسول، نہیں ہے .
Fahihat آپ، اور کس طرح آپ، اور میں disorientated گھوم رہا ہوں، اور یہ تم میں سے خدا کی کتاب، امور رجحان، اور اس کی دفعات Zahera ہے، اور متاثر کن مطلع، اور Zoajerh فہرست، اور اس کے احکامات واضح ہیں، آپ کو اپنی پیٹھ کے پیچھے Khalaftamoh سکتے ہیں، Ergbh اس Tdberon؟، یا دوسری صورت میں آپ کو جج؟ ئول والوں بلکہ اسے اسلام کے علاوہ کسی اور مذہب کی کوشش کی ہے، یہ اس کے قبول نہیں کرے گا، اور آخرت میں وہ نقصان اٹھانے والوں میں ہو جائے گا.
صرف اس صورت میں زیر التواء Talpthoa نہیں Nfrtha واس کیا، اور Lisas Kiedha، تو آپ، Torun اور Qdtha، اور Thitjon Jmrtha موصول ہوئی ہے، اور آپ کو شیطان Allgäu کے چیرس کا جواب، Noordin واضح ہے، اور inactivation سنن نبی کلاس روم، Artghae میں تم Hassoa، اور آپ شراب اور برے میں ان کے خاندان اور ان کے بیٹے پر چلنا بند کر دیں، اور آپ کی طرح مریض جون مدتی، اور tingling الحشى میں سنن، اور اب تم مجھ کو کوئی میراث نہیں ہے، دکھاوا! جہالت کے دنوں وہ چاہتے تھے؟ یہ خدا کے بجائے فیصلے میں بہتر ہے؟ فرم ہے جو لوگوں کے لئے، آپ کو معلوم ہے؟ نہیں کرے گا، Wearability میں مضافاتی علاقے بیٹی، إرثي پر سرپرست اے مسلمانوں Oogelb؟، اپنے باپ کے وارث خدا کے میرے والد اشج تفہیم بذریعہ Avi کتاب کے O بیٹے میرے والد کے وارث نہیں سورج کی طرح آپ کے پاس کا مظاہرہ کیا گیا ہے؟ میں آ گیا کچھ Freya، أفعلى جان بوجھ کر کتاب خدا اور Nbztamoh ترک اور آپ کی پیٹھ کے پیچھے اس کا کہنا ہے کہ: {داؤد اور سلیمان وراثت میں}؟ انہوں نے یحیی بن زکریا (ع) کی خبر سے کہتے ہیں کہ باہر نشانہ کرتے ہوئے کہا: {اے رب، تیری تاج Arthna Wirth امام یعقوب سے گرانٹ مجھے} نے فرمایا: {اور Oulu خدا کی کتاب میں سے کچھ کے ساتھ ان کی پہلی wombs} نے فرمایا: {مرد کے لئے اپنے بچوں میں Ausikm خدا، دو عورتوں کا ایک حصہ} انہوں نے کہا:، {اچھے واقعی متقی کے والدین اور رشتہ داروں کی فضیلت کے لئے ایک وسییت چھوڑ}! اور زعمتم مجھے حمایت نہیں! میرے والد کی وراثت! اور نہ ہی پیٹ ہمیں Fajskm خدا آیت سے باہر نکلنے والے والد (ر)؟ یا تم؟ ملتين Etwarthan نہیں کے لوگوں کا کہنا ہے کہ، یا میں نہیں ہوں اور ایک مذہب؟ کے عوام کے والد، یا اگر آپ قرآن اور میرے والد اور میری کزن کے کزن کے بارے میں جانتے ہیں؟
Vdonkha مخطومة Mraholh Hacrk پر Tlqak، جی ہاں، خدا کے فیصلے، اور محمد کے رہنما، اور قیامت کی تقرری، اور جب تم، Tendmon کے طور پر، المبطلون نہیں ہے کھونے ہر ینبیی مستحکم اور تم نے اس کا عذاب Akhozah اور اس کے حل کرتی ہے درد رہائشی کیا پتہ چل جائے گا.
اس کے بعد انصار کی طرف پھینک دیا بطرفها نے کہا: اے فلسطینی أعضاد پیلا اور اسلام کے اس کے قلعے تھے، کیا میرا حق میں اس Al_mezh، اور Zlamte کے بارے میں سال؟! اللہ (ر) داد کے رسول، وہ کہتے ہیں، ایک Ahdttm جلد ہی، ان کے بیٹے میں بچاتا ہے! اور Ajlan کی کوشش کر رہے ہیں جن میں إهالة اور آپ کو توانائی،، Guo سے دعا گو ہیں اور أزاول ہے، کیا تم نے محمد فخطب جلیل؟، Astusa اور ہننا، اور Astnehr Vtgah، اور انفتق، رفو مر گئے، اور ان کی غیر موجودگی کے لئے زمین انقیرا، اور بدقسمتی کے لئے Aktibt بہترین خدا، اور بدقسمتی کے لئے سورج اور چاند، اور انتثرت ستاروں گرہن، اور امیدوں کی تصدیق کا کہنا ہے کہ ، اور پہاڑ خشعت، اور فضلات کے harem اور جب وہ مر inviolability ہٹا دیا.
کہ خدا بڑی تباہی نیچے آ رہے اور Mmsakm اور Msubhkm میں Ffenatkm میں اللہ جیل تعریف کی کتاب کی طرف سے اعلان Baúqh فوری طور پر، کی طرح، چللانا اور رونا نہیں ہے کہ اکثریت، اور پڑھنے اور دھنیں اترتے، لیکن انبیاء اور علیحدگی کے خدا کی حکمرانی کے میسنجر befell کیا، اس سے پہلے اور رسول کے سوا لامحالہ، {اور محمد خرچ رسولوں آئیون انتقال کر گئے یا اپنے ہیلس پر انقلبتم کو ہلاک کر دیا اور ان کے ہیلس پر تبدیل کرنے سے پہلے دور گزر چکے ہیں اللہ کچھ نہیں Sadzy خدا کے شکر گزار}، ER بھوری قيله Oohim ورثے والد اور Bmroy آپ مجھے اور کان کو نقصان پہنچانے نہیں کریں گے؟ فورم اور پیچیدہ؟ Talpskm ایڈووکیسی، Chmlkm تجربہ، اور آپ نمبر اور کٹ کے ساتھ لوگوں کو، اور آلے اور بجلی ہے، اور آپ اسلحہ ہے اور جنت، Twavicm Tgabon نہیں کہتے ہیں، اور آپ کو کوئی Ngathon رونا پڑتا ہے، آپ نے بیان کیا ہے اور منتخب کیا گیا تھا جس سبل نیکی اور پرہیزگاری کے لیے جانا جاتا جدوجہد،، اور اشرافیہ، کے طور پر، اور ادار ہمارے گھر، قاتلتم عربوں منتخب اور تحملتم تبشرم اور تھکاوٹ، Natahtm متحدہ اور Kavanm Albhm نہیں Nbrh اور Nbarhon، اور نہ ہی نأمركم ڈارٹ ہم سے چکی کا پتھر اسلام، Lauder حلب دن، اور horsefly نیٹ ورک، اور ایک جھونکا تعمیر میں رہتے تھے، اور زائل کر آگ کفر، ہوا اور دعوت ہنگامہ پرسکون یہاں تک کہ اگر Vtatmron،، اور Astosag نظام الدین، میں Hrtm کے بعد اعلان کے بعد پر بیان، Osrrtm، پاؤں کے بعد Nkstm، ایمان کے بعد Ohrkim؟ هموا، انہوں نے پہلی بار Otkhcounam Bdaokm رسول ہٹانے اپنی قسموں پر reneged لوگوں کے لیے جو دکھی؟ خدا تم مومن ہو تو Tkhcoh ہونے کا مستحق ہے!!
دوسری صورت میں آپ کو کاٹنے کے لئے Okhaldtm کر سکتے ہیں دیکھ سکتے ہیں، Ibadtm ہے حقدار تنگ capacitive کے بالبسط اور گرفتار کر لیا، اور سنتوش کے لئے Rkintm، اور Njutm، Vmjajtm کیا Aeetm، اور Dsatm جو اس کے بعد Tsugtm، آپ کو زمین پر ہیں تكفروا، امیر حامد! لئے خدا.
، مجھے A_i_artha تمہارے دلوں، لیکن Fadh خود، اور الصدر پر نشر کیا، اور نفثه غصے، اور دلیل کی پیشکش، Vdonkmoha Fastqboha واپس kilt جراب lingering شرم orchestrated کہ Khamrtkm، اور Algdrh Balkhzlh معلوم کیا کہا انہوں نے کہا کہ ہمیشہ کے لیے روشن خدا کی آگ سے منسلک خدا اور Shinnar کے غضب، نشان لگا دیا گیا نہیں ہونا چاہئے جو نہیں Vidh، Fbaan خدا، پر آکانکن) آپ کیا کر رہے ہیں، اور غلط کرنے والوں کو کسی بھی رخ swerved سکھا دیں گے، اور میں ان کے بیٹے کو شدید عذاب، Vaamiloa میں اندر کے ہوں، کے ہاتھوں میں آپ کو نذیر ہوں، اور میں) انتظار کر رہے ہیں انتظار کر رہے تھے.
جواب دیا ابو بکر نے کہا: اے بیٹے، اللہ کے رسول، میں عظیم ادار، رؤوفا رحم کرنے والا، اور کافروں کے لیے دردناک عذاب ہے، اور سزا، Azonah محبت تمہارے باپ مومنوں کو ملا ہے، ہم نے خواتین کے بغیر اپنے باپ کو پایا، اور ایک بھائی انخلاء کے بغیر جبڑے، تمام مباشرت پر اس کے اثرات، اور ہر حکم میں اس کی مدد کی ذرہ، محبت کرتا ہے نہیں ہے، لیکن سب خوش، تم سے نفرت نہیں ہے، لیکن ہر بدماش، تم نیکی ادلتنا کے لئے، اللہ کے رسول (ر) الطيبون، اور ادار Almentajabun دباؤ ڈال، اور جنت Msaleckna، اور آپ، بہترین عورتوں، اور ان کے بیٹے کے فورا سابق کہنے میں، ایماندار بہتر نبیوں ہے آپ کے دماغ میں، لیکن ٹھیک ہے، میں نے اللہ (ر) کے رسول کی رائے بھاگ گیا، اور اس کی اجازت کے بغیر کام کیا کیا دیانت داری، خدا،، اور اس کے نتیجے میں ان کے خاندان کو جھوٹ نہیں ہے کہ Musdodh نہیں ہے کو مسترد کر دیا، میں نے اسے بہت ہو گیا ایک شہید خدا برداشت، میں اللہ کے رسول نے سنا ہے (ر) ہم کہتے ہیں، نبیوں، شمالی نہیں سونا، اور نہ ہی چاندی، نہ ہی درہ نہیں ایک منشیات، لیکن شمالی کتاب اور حکمت، سائنس اور پیشن گوئی، اور ہم Tohme، فلولي یہ ہمیں بعد ٹھیک طریقے سے یہ فیصلہ کرنے کے لئے، کی اسمبلی Holth، الكراع اور ہتھیاروں کی مسلمانوں سے جنگ، اور کافروں جدوجہد میں اور Marada بحث کیا ہمیں بنا دیا ہے ungodly، تو صرف اس پر صرف مسلمانوں کا اجماع، نہیں، وہ میرے پاس ہے جس کا نقطہ نظر کیا تھا بن نہیں کیا، اور اس کے موجودہ اور مالی، آپ، آپ کے ہاتھوں میں ہیں اسپیئر dunk نہیں Tzoy نہیں کرتے، اور آپ خاتون قوم اپیک، اور اپنے بیٹوں کے لئے اچھے درخت، مالک براہ مہربانی دھکا نہیں کرتے ، آپ کی شاخ اور آپ کی اصل، میرے ہاتھ لینے کے لئے آپ کے فیصلے کے مالک نہ ڈالو، آپ کو میں نے والد صاحب (ر) کے خلاف جانا ہے کہ دیکھتے ہیں.
وہ (P) نے کہا: سبحان اللة میرے والد صادفا نہ ہی اس کے دفعات کے برعکس، یہ خیانت اعتلالا یہ جھوٹے، اور یہ کہ اس کی موت کے بعد، کیا گنڈا اس کی زندگی میں اس کے Algoaúl لئے اسی طرح کی ہے، اس پر اثر اور نقش قدم AL، Avtgmon کی گئی اللہ کی کتاب کے لئے اللہ کے رسول (ر) کیا تھا اللہ کے فیصلے کی کتاب fairer اور باب بول رہا، یہاں تک کہ آپ کو نمک، Arthna اور ہر یعقوب سے اورنکاح متعہ (نہیں) بلکہ قابل سلیمان پریمیم کی طرف سے تقسیم کیا ہے اور قوانین اور وراثت سے روانہ طور پر اللہ تعالی کے درمیان ڈیوڈ، مردوں اور عورتوں کے استحقاق کی اجازت دے دی ہے، بگ المبطلين ہٹا دیا اور Altzna ہٹا دیا جو اور الغابرين میں شکوک و شبہات کا کہنا ہے کہ کہتے ہیں کہ اپنے آپ کو خوبصورت Vsber اور خدا آپ کی وضاحت کرنے کے لئے استعمال کیا ہے.
ابو بکر نے کہا: خدا اور اس کے رسول کے خلوص نیت کی حقیقت، اور ان کی بیٹی کی توثیق کی، آپ کو دھات کی حکمت، اور ہدایت اور ہمدردی کے گھر، Rukn الدین، کوئی مزید صبر، میں آپ کی تقریر سے انکار نہیں کرتا، تمہارے اور میرے درمیان یہ مسلمانوں، Qldona فرض کیا گیا، اور ان میں سے معاہدے میں نے کیا لیا، تکبر اور overbearing ہے اور نہ ہی ہے Mstather وہ کتنے گواہ ہیں.
وہ لوگوں کو فاطمہ (ع) تبدیل کر دیا اور کہا: تیز رفتار کو بتایا کہ باطل، Amodah ایکٹ بدسورت ہارے ہوئے پر Socialized لوگ، وہ قرآن پاک غور نہیں؟ یا ان کے دلوں کو بند کر دیا ہے؟ (نہیں) بلکہ، لیکن، تمہارے اعمال کے دلوں کیا أسأتم بھاگ برائی، Basmekm اور أبصاركم لیا کیا Taoltm، اور یہ آپ کو باہر کی طرف اشارہ کیا بری، کے شر کیا Aatdtm، ان کا خدا بھاری بھری ہوئی، اور ایک قول اور بیلا، یہ آپ کا احاطہ اس کا پتہ لگاتا ہے، اگر اور برے وقت کے پیچھے کیا ہے، اور یہ آپ کے رب کی طرف سے آپ کے لئے لگ رہا تھا تلاش کرنے کے لئے تم نے کیا Thzbon نہیں ہیں، اور وہاں کھو المبطلون.
پھر نبی (ر) کی قبر پر Ataft نے کہا کہ:
تم نے اس کی تقاریر بھرے دیکھا تو گیم کی رپورٹ اور Henbuth کر دیا گیا ہے
میں فقدناك)) کھو نہیں کے لئے زمین، Ablha اور misfire اپنے لوگوں Vashhdhm ہے.
ان کی رپورٹ کے مطابق خواتین نے کہا: کیا ہم نے دیکھا رونا اور اس دن روتے ہوئے اور دن تھا.
اس کی موت:
وہ مشہور پر امیگریشن کے گیارہ سال Jumada II کے تیسرے پر مر گیا، اور وہ اس پر خدا کی نماز اور وہ مر گیا جب اس کے والد، اٹھارہ سال تھی.
شدید بیماری بیمار ہو گئی اور (P) وہ مر گئی ہے کہ اس بیماری میں چالیس راتوں کے لئے ٹھہرے رہے Osth اس بلاؤج میں Vgzlea کیا تمام (P) وفادار کھڑے ہوئے اور دھونا لڑکی ناموں Umays میں مدد ملی.
جذب میں ابن عبد اللہ تعالی بر: نے مرتے وقت عائشہ مداخلت آیا، ناموں نے کہا: ابو بکر پر Vchkt، مداخلت نہیں، نے کہا: ہمارے اور اللہ (ر) کی لڑکی رسول کے درمیان یہ Alkhtamah شفٹ، آیا اور دروازے پر کھڑے ہوئے، اس کے جیسی ہوج دلہن بنا دیا ہے، انہوں نے کہا کہ : اوہ، اللہ (ر) کے رسول کی بیٹی داخل کرنے کے لئے صلی اللہ علیہ وسلم کی بیویوں (ر) روکتا ہے، آپ کو اپنے حمل کے نام؟ اور اس طرح ہوج دلہن بنا دیا؟ اس نے کہا: ایک صلی اللہ علیہ وسلم میں داخل نہ مجھے حکم دیا، أريتها یہ آپ رہتے ہے، کیا ہے، Vomrtina انہیں بنائیں، ابو بکر نے کہا: Vasenai کیا میں نے تو آپ کا حکم ہے، اور چلے گئے.
اور سات کپڑے میں Kvenha علی (ع)، اور Hantha Pfadil Hanot اللہ (ر) کے رسول، تو وہ اس پر دعا کی اور رات کے درمیان میں اسے دفن، اور اس کی قبر معاف، صرف علی اور Al_husnan (P) کی طرف سے دفن اور نماز میں شرکت نہیں کی تھی، اور عمار، Miqdad، اور Akil، زبیر، ابو دھر اور سلمان ، Buraydah اور بنی ہاشم اور علی (ع) کی خصوصیات کا ایک گروپ.